קידום אתרים אורגני: מתחילים כבר בשלב האפיון והתכנון

חלק חשוב מהעבודה של פיתוח אתרים נוגע גם בנושא של קידום אתרים אורגני SEO. קידום אורגני לאתרים הוא התהליך שבזכותו אחרי שסיימנו עם הקמת אתר woocomerece, או כל אתר אחר, הוא יופיע כמה שיותר גבוה בעמוד החיפוש של Google ושאר מנועי החיפוש. ניתן להצביע על שני אלמנטים מרכזיים שמשפיעים על ההשפעה של קידום אורגני לאתרים: תכנון מילות מפתח, והתאמת האתר לקידום אתרים SEO ברמת התשתית. למה הכוונה?

 

תהליך מוצלח של פיתוח אתרים כולל גם התייחסות לאסטרטגיית תוכן ומילות מפתח שמשפיעות על קידום אתרים אורגני SEO. באתר של עורך הדין, למשל, נתכנן לשלב בתוכן העמודים באתר מילות מפתח שקשורות לתחום העיסוק של הלקוח שנבחרו לאחר מחקר מילות מפתח יסודי. נתכנן מראש גם סדרת מאמרים שתתמקד בנושאי העיסוק השונים של הלקוח, כאשר במרכז כל מאמר ימוקמו מספר מילות מפתח שיחזקו את הקידום אורגני SEO של אותו תחום פעילות.

 

במקביל לאלו, חשוב שבתכנון ואפיון האתר תתבצע עבודת תשתית שמטרתה קידום אתרים אורגני כך למשל, בפרויקט כמו הקמת אתרי woocommerce חשוב שנגדיר מראש מילות מפתח שיקושרו לעמודי המוצרים השונים, נשלב תגיות (Meta-Tags) ותיאורים (Meta Description), ועוד. כמו כן, Google ושאר מנועי החיפוש נותנים עדיפות בקידום אתרים SEO לאתרים שנטענים מהר ובנויים באופן שלא מעמיס על תעבורת המידע. לפיכך, חלק חשוב מעבודת האפיון של קידום אורגני לאתרים היא תכנון קוד נקי ויעיל שיאפשר חוויית שימוש גבוהה במיוחד לגולשים.

 

חשוב לציין שבנוסף להתחשבות בקידום אתרים SEO באתר עצמו יש עוד עבודה אחרי שהאתר הוקם (שבמרכזה הפצת האתר והמשך תחזוקת התוכן). אף על פי כן, קידום אורגני לאתרים מתחיל מתחיל בתכנון ואפיון של מילות המפתח ותשתיות האתר, עבודה שבה אנו ב- Web-Up מתמחים באופן מיוחד.

לצפייה בפרויקטים החדשים שלנו לחצו כאן