קידום ממומן בגוגל, הינה אחת מהתמחויות של חברת WEB-UP
זה התהליך קידום ממומן בתשלום מול מנועי החיפוש בדגש מול מנוע החיפוש של גוגל להגיע לעמודים הראשונים
אז מה זה למעשה קידום ממומן בגוגל ומי צריך את זה?
כל עסק שרוצה להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלו מבין ויודע שהוא צריך אתר אינטרנט, ומה קורה אחרי שבנינו אתר אינטרנט? אנחנו גם רוצים שהאתר הזה יחשף ויגיע לכמה שיותר אנשים ויגדיל עבורנו את החשיפה ואת השיווק של השירותים או המוצרים שאותם אנחנו מוכרים.
לכאן נכנסים לתמונה תהליכי הקידום בגוגל, קידום ממומן וקידום אורגני. אז מה זה כל אחד מסוגי הקידום בקצרה? קידום אורגני זה קידום טבעי שלוקח לו בדר"כ יותר זמן להגיע לעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש, והסוג קידום השני הוא קידום ממומן בגוגל, או בהגדרה נוספת קידום PPC
אז איך זה עובד? ולאיזה עסקים זה מתאים? קידום ממומן בגוגל מתאים לקמפיינים ולעסקים אשר רוצים באופן ממוקד ומיידי להשיג תוצאות ולידים. בוחרים קבוצת ביטויים שאותם רוצים לפרסם, בוחרים איזור גיאוגרפי ועוד פרמטרים נוספים, מגדירים תקציב יומי עבור הפרסום ויוצאים לדרך עם הפרסום, החשיפה היא מהירה ומיידית וניתן לקבל לידים איכותיים עבור הקמפיין.
עיצוב ומיתוג אתרים: איך האתר שלכם נראה... ואיך הוא מרגיש?
בזכות התהליך של אפיון ותכנון אתרים יכלנו להצביע על האופי השונה של האתרים של שני הלקוחות: ללקוח אחד נדרשת בניית אתר תדמית ועבור הלקוח השני בניית אתר חנות. אבל בדבר אחד שני הפרויקטים מאוד דומים – עבור שניהם נדרשת עבודת עיצוב ומיתוג אתרים.
עיצוב ומיתוג אתרים הוא השלב שבו מתמקדים בנראות האתר, באווירה שהוא משדר, ובאופן שבו כל אלו מקושרים למותג. המהות של העסק, המטרות שלו, המוצרים שלו, והבידול שלו – כל אלו מתורגמים לצבעים, צורות, תמונות, ושאר אלמנטים גרפיים. במידת הצורך, בשלב זה נעשה גם עיצוב לוגו והפקת תמונות לעסק. כל אלו מהווים חלק חשוב מ'חומרי הבניין' של האתר. הם ישולבו בו, ישפיעו על העיצוב והמבנה שלו, וישמשו כנקודת המפגש בין הגולש לבעל העסק. אם נחזור לדבר על החשיבות של הקידום האורגני – פרמטר חשוב נוסף הוא נגישות אתרים אשר משפיע לטובה על הקידום האורגני לאתר
למעשה, לתהליך של עיצוב ומיתוג אתרים השפעה קריטית על האופן שבו האתר מייצג את העסק שמאחוריו, מעביר את המסרים והעקרונות שלו, וכמובן גם מעודד גולשים ליצור קשר או לרכוש מוצר (אם מדובר בפרויקט הקמת אתרי חנות, או הקמת אתרי woocommerce).
קידום אתרים SEO : פיתוח אתרים לעסק מתחילה כאן
כדי להמחיש את החשיבות של אפיון ותכנון אתרים, נסתכל לדוגמא על שני לקוחות שזקוקים לשירותי פיתוח אתרים: הראשון עורך דין, השני בעל חנות תכשיטים. שלב האפיון והתכנון מתחיל בהצבעה על המטרות העסקיות של שני הלקוחות המאוד שונים האלו.
בתהליך זה עלה שהמטרה העיקרית של פיתוח אתר לעורך הדין צריכה להיות יצירת תדמית מקצועית של הלקוח שתעודד גולשים להשאיר פרטים. כלומר, עבודת עיצוב ומיתוג אתרים היא זו שצריכה להיות במרכז העבודה על אתר לעורך דין.
לעומת זאת, בתהליך עלה שהמהלך הנכון לבעל חנות התכשיטים יהיה הקמת חנות אינטרנטית און-ליין, שם הגולשים יוכלו לרכוש באופן עצמאי את הפריטים שמעניינים אותם. הקמת אתרי חנות דורשת עבודה עם טכנולוגיות רכישה און-ליין וסליקה, והיא זו שתעמוד במרכז העבודה על פיתוח אתר לעסק זה. כלומר, נדרשת הקמת אתר בתשתית woocommerce (עליה יורחב בהמשך).