קניות, קניות, קניות – יש משהו שאנשים אוהבים לעשות יותר מאשר קניות? מדי יום עסקים חדשים ברחבי העולם מתחילים בתהליך הקמת אתרי חנות. נפתחים ברחבי הרשת אלפי חנויות אינטרנטיות שמציעות מגוון מוצרים ושירותים. אבל איך עושים זאת נכון? מה חשוב לדעת? איך מקימים אתרי סליקה? ומה ההבדל בין חנות לחנות? כל התשובות במאמר שלפניכם.
הקמת אתרי חנות הוא תהליך הדורש ידע וניסיון רב, מדבור בתהליך יסודי הכולל חשיבה, פיתוח, תכנון והתאמה לצרכים הספציפיים של העסק ודרישותיו. אתר חנות יכול לאפשר לעסק שלכם לצמוח תוך תקופה קצרה ולהיחשף לכמות עצומה של אנשים והלקוחות חדשים. גם אם עד היום, מכרת את המוצר או השירות שלכם בצורה משביעת רצון, אתר חנות יכול להוות עבורכם מקפצה לחשיפות גדולות יותר ומכירות גבוהות יותר בהתאמה. אם בחרת להתחיל תהליך של הקמת חנות וירטואלית, מומלץ לעשות זאת באמצעות חברה מקצועית שמתמחה בתהליך הקמת אתרי חנות על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. מה שמיוחד באתרי חנות, שאנחנו בכל פרויקט נתקלים באתגר חדש ובקשה חדשה של לקוח בהתאמה אישית ובזכות ניסיון רב ואנשי מקצוע מובילים ביותר בתחום, אנחנו WEB–UP יודעים לתת מענה ראוי ויצירתי. אנחנו מתמחים בהקמת אתרי חנות מכל סוג, תוך יצירתיות, תכנון, חשיבה, עיצוב והתאמה לכל לקוח.
קודם כל, חשוב להדגיש שלחנות אינטרנטית יש אלמנטים שהם בגדר חובה. עגלת קניות, שירותי סליקה מקוונים ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר הם רק חלק מהחידושים והפיתוחים שיש לחנות אינטרנטית להציע. הקמת חנות אינטרנטית פעילה ומקוונת מכילה בתוכה מרכיבים שדומים לחנות אמיתית: קטגוריות ומחלקות מוצרים שונות, עגלת קניות וירטואלית, שירותי הזמנות ומשלוחים ואפילו הנחות וקופונים. הקמת חנות אינטרנטית היא תהליך שכדאי לעשות בצורה היסודית ביותר כדי להבטיח שהחנות הווירטואלית שלכם תתפקד בצורה הכי טובה. בנוסף, העובדה שניתן להבחין בברור שחלק גדול יותר מהאנשים רוכש וקונה באמצעות האינטרנט, רק מוסיפה ליתרונותיה הרבים של חנות אינטרנטית. כמו כן, חנות אינטרנטית פעילה 24 שעות ביום – 7 ימים בשבוע ומאפשרת לגולשים לבצע קניות גם באמצע הלילה. בעיקר בשל כמות האלמנטים שצריך לקחת בחשבון כדי להקים חנות מקוונת, מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית שמתמחה בהקמת חנות אינטרנטית. אנו חברת WEB–UP לדוגמא, מובילה את התחום כבר שנים רבות ומחזיקה בניסיון רב ובהקמה של מאות חנויות אינטרנטיות.
הקמת אתרי סליקה דומה להקמת אתר חנות… כשרוצים לאפשר ללקוחות לבצע רכישות באתר באמצעו כרטיס אשראי יש צורך בסליקה ישירות דרך האתר סליקה באינטרנט מורכבת משני מרכיבים תשתית וספק. כאשר מקימים חנות וירטואלית, שירותי סליקה הינם הכרחיים בעיקר בשל העובדה שכיום, אנשים רבים מבצעים רכישות וקונים באמצעות כרטיס האשראי שלהם. במקום רכישה טלפונית, או הגעה של הלקוח פיזית לבית העסק, בזכות שירותי סליקה – הלקוח יכול לבצע את הרכישה ישירות מעגלת הקניות באתר באמצעות הזנת פרטים מזהים ופרטי הכרטיס. הקמת אתרי סליקה מתמקדת קודם כל ברכישה בצורה מקוונת ומאובטחת בצורה הגבוהה ביותר. בשל רגישות המידע והפרטים שמועברים לבית העסק, יש צורך במערכת סליקה אינטרנטית מאובטחת ומתקדמת. כדי להימנע מבעיות וסיכונים, מומלץ להסתייע בשירותיה של חברת WEB–UP אשר מתמחה בהקמת אתרי סליקה, ברמה הגבוהה ביותר ובאבטחה ללא פשרות. בזכות אתר סליקה מאובטח ומקצועי, תוכלו לישון בראש שקט גם מבחינת כל מה שקשור לאבטחת המידע וגם בכל הקשור לנוחות שמוצעת ללקוח באתר שלכם.
בכדי להגדיל את הכנסתכם, אתם לא חייבים לעבוד הרבה יותר
התהליך של הקמת אתר תדמית לעסק נחשב למאתגר יחסית הדורש הבנה עמוקה ומלאה של העסק. בניית אתר תדמית עם מערכת WordPress מאפשרת יצירה של מבנה חזק לאתר. מבנה כזה מאפשר הצגה של תוכן לגולשים באופן נהיר ושיווקי, שמעודד השארת פרטים. מערכת WordPress גם מאפשרת גם שילוב שלל יישומים ותוכנות שנועדו להדגיש אזורים מסוימים באתר או בתוכן, וכך להגביר את מעורבות הגולשים, למשל: אנימציות, מצגות, חלונות קופצים, ועוד.
הקמת אתרי חנות נחשבת לתהליך טכנולוגי מאתגר יותר. זאת, בין היתר, מאחר שהקמת חנות אינטרנטית און-ליין כרוכה בשילוב תוכנות שמאפשרות את הרכישה והסליקה. התוכנה המומלצת ביותר עבור הקמת אתרי חנות נקראת woocommerce. מדובר בתוכנה שמאפשרת הקמת קטלוג מוצרים לחנות און-ליין, מתממשקת עם טכנולוגיות סליקה שונות (כולל PayPal), ועוד. לפיכך, בעוד שמדובר בתוכנה יעילה, מתוחכמת ונוחה לעבודה, הקמת אתרי woocommerce דורשת עבודת פיתוח אתרים ברמה גבוהה.
חלק חשוב מהעבודה של פיתוח אתרים נוגע גם בנושא של קידום אורגני לאתרים SEO. קידום אורגני לאתרים הוא התהליך שבזכותו אחרי שסיימנו עם הקמת אתר woocomerece, או כל אתר אחר, הוא יופיע כמה שיותר גבוה בעמוד החיפוש של Google ושאר מנועי החיפוש. ניתן להצביע על שני אלמנטים מרכזיים שמשפיעים על ההשפעה של קידום אורגני לאתרים: תכנון מילות מפתח, והתאמת האתר לקידום אתרים SEO ברמת התשתית. למה הכוונה?
תהליך מוצלח של פיתוח אתרים כולל גם התייחסות לאסטרטגיית תוכן ומילות מפתח שמשפיעות על קידום אורגני SEO. באתר של עורך הדין, למשל, נתכנן לשלב בתוכן העמודים באתר מילות מפתח שקשורות לתחום העיסוק של הלקוח שנבחרו לאחר מחקר מילות מפתח יסודי. נתכנן מראש גם סדרת מאמרים שתתמקד בנושאי העיסוק השונים של הלקוח, כאשר במרכז כל מאמר ימוקמו מספר מילות מפתח שיחזקו את הקידום אורגני SEO של אותו תחום פעילות.
אנו ב- WEB-UP מייחסים חשיבות רבה מאוד לפיתוח אתרים ברמה גבוהה. בין אם מדובר באתרי תדמית לעסקים או הקמת אתרי סליקה וחנויות און ליין, התוצאות של השקעה בתהליך עבודה נכון ניכרות באופן מיידי – בתיאום הציפיות, בתהליך עבודה מהנה, וכמובן גם בתוצר הסופי, שהוא אתר מושך, יעיל שמקודם גבוה מבחינת SEO.
בניית חנות באינטרנט דורשת תשומת לב ייחודית לכל עסק שרוצה למכור מוצרים יש את המאפיינים שלו ואת הדרישות שלו, אנחנו יודעים לעזור לכל עסק ע"י ירידה לפרטים בצורה מדוקדקת להגיע לאתר האינטרנט שהכי נכון והכי טוב עבורו בפלטפורמה המובילה והטובה בעולם לאתרי חנות woocommerce . חשוב לציין שבנוסף להתחשבות בקידום אתרים SEO באתר עצמו יש עוד עבודה אחרי שהאתר הוקם (שבמרכזה הפצת האתר והמשך תחזוקת התוכן). אף על פי כן, קידום אורגני לאתרים מתחיל מתחיל בתכנון ואפיון של מילות המפתח ותשתיות האתר, עבודה שבה אנו ב- Web-Up מתמחים באופן ייחודי