גם אם כבר יש לכם חנות אמיתית שעובדת לא רע, בניית חנות וירטואלית לעסק היא ללא ספק אופציה שאתם צריכים לקחת בחשבון. חנות וירטואלית באינטרנט תעבוד בשבילכם 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע ותחסוך לכם לא מעט הוצאות. אבל איך עושים את זה נכון? מה חשוב לדעת? והאם כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית? התשובות במאמר שלפניכם
בניית חנות וירטואלית היא נושא שצריך לבחון אותו גם אם כבר יש לכם חנות אמיתית לעסק. יכול מאוד להיות שהחנות שלכם כבר מוכרת והלקוחות הקבועים מגיעים בדיוק כמו שעון, אבל בניית חנות וירטואלית תאפשר לכם להיחשף אל קהל לקוחות גדול יותר גם מחוץ לעיר וליהנות מפניות רלוונטיות שעשויות להסתיים במכירות רבות והגדלת המכירות. לחנות וירטואלית יש יתרונות רבים על פני חנות אמיתית: חיסכון בעלויות תחזוקה ותפעול, חיסכון בעלויות עובדים, חשיפה גדולה לקהל יעד רלוונטי, אפשרות לבלוט מול מתחרים, זמינות ומכירות 24/7, נראות ועיצוב מדהימים, סל קניות, סליקה, קופונים ועוד חידושים שיווקיים רבים שיקפיצו את העסק שלכם קדימה. אם לא די ביתרונות אלה, חשוב לקחת בחשבון שאחד החלקים החשובים ביותר בתהליך בניית חנות וירטואלית הוא ממשק התפעול של בעל העסק. חברת WEB–UP, לא רק מתמחה בבניית חנויות וירטואלית אלא גם בממשקי תפעול נוחים וקלים שמאפשרים לבעל העסק להפיק דוחות, מסמכים, סטטיסטיקות ונתונים על החנות הווירטואלית בזמן אמת לצד ניסיון עשיר בכל תהליך הקמת האתר בצורה נכונה הכולל הטמעת מסוף סליקה עם ספק ותשתית.
אם עד לפני כמה שנים, חנות וירטואלית לעסק נחשבה לנכס ששמור רק למותגי ענק וחברות גדולות, בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים שמקימים חנויות וירטואלית ומציעים לגולשים לקנות בהם בצורה קלה ופשוטה. בזכות חנות וירטואלית לעסק גם העסק שלכם יכול להיחשף למאות אלפי גולשים מהארץ ואפילו מהעולם (אם תחפצו בכך) וכתוצר ישיר לכך – להגדיל את סך ההכנסות שלכם ממכירות. בנוסף לכך, תוכלו לעצב את האתר כרצונכם, למתג אותו ולדאוג שיתאים לתצוגה בסלולרי כך שיותר גולשים יוכלו לגשת אליו ולקנות בו. תחום בניית חנויות וירטואליות הוא תחום רחב ולכן יש צורך באנשי מקצוע שחיים את השינויים שמתרחשים לעיתים קרובות, כך שהם יכולים למקסם מכירות בכל רגע. בזכות הניסיון הרב שלנו אנו בחברת WEB–UP כבר בנינו אלפי חנויות וירטואלית שמוכרות מגוון עצום של שירותים ומוצרים. אנשי המקצוע של החברה הינם מומחים בתחום המסחר המקוון והחנויות הווירטואליות והם יקימו עבורכם חנות וירטואלית לעסק ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות ללא פשרות.
אם הגעתם עד לכאן סימן שהנושא קרוב לליבכם ואתם כנראה שואפים לפתוח חנות אינטרנטית לעסק שלכם. חנות מקוונת היא בעצם אתר אינטרנט בו תוכלו להציע לגולשים את המוצר או השירות שאתם מספקים. תוכלו לאפשר להם להתרשם מעבודות קודמות שלכם ומגוון המוצרים, להתעדכן במבצעים וחידושי מלאי ואפילו ליהנות מהנחות והטבות ושיווק דיגיטלי מתקדם באמצעות קופונים דיגיטליים . החנות, יושבת על הדומיין העסקי שלכם, מעוצבת בצורה מתאימה גם לסלולר וגם למחשב שולחני – כך שלקוחות פוטנציאלים יכולים לגשת אליה ולקנות בה בכל עת. בנוסף לכך, חנות מקוונת היא בהחלט מקפצה שיכולה להזניק את העסק שלכם קדימה. מבחינה כלכלית… אם עד כה מכרתם את המוצר שלכם לכמות מוגבלת של אנשים, בזכות חנות וירטואלית תוכלו להגיע לקהל בלתי מוגבל של לקוחות פוטנציאליים ברחבי כל הארץ וכל העולם ולהפוך את העסק שלכם מעסק קטן – לעסק בינוני וגדול. כדי שהחנות המקוונת שלכם תספק עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, חברת WEB–UP מזמינה אתכם לעבוד יחד עם המומחים שלנו להקמת אתרי אינטרנט לעסקים וחנויות וירטואליות.
בכדי להגדיל את הכנסתכם, אתם לא חייבים לעבוד הרבה יותר
התהליך של בניית חנות וירטואלית לעסק נחשב למאתגר יחסית הדורש הבנה עמוקה ומלאה של העסק. בניית אתר תדמית עם מערכת WordPress מאפשרת יצירה של מבנה חזק לאתר. מבנה כזה מאפשר הצגה של תוכן לגולשים באופן נהיר ושיווקי, שמעודד השארת פרטים. מערכת WordPress גם מאפשרת גם שילוב שלל יישומים ותוכנות שנועדו להדגיש אזורים מסוימים באתר או בתוכן, וכך להגביר את מעורבות הגולשים, למשל: אנימציות, מצגות, חלונות קופצים, ועוד.
הקמת אתרי חנות נחשבת לתהליך טכנולוגי מאתגר. זאת, בין היתר, מאחר שהקמת חנות אינטרנטית און-ליין כרוכה בשילוב תוכנות שמאפשרות את הרכישה והסליקה. התוכנה המומלצת ביותר עבור הקמת אתרי חנות נקראת woocommerce. מדובר בתוכנה שמאפשרת הקמת קטלוג מוצרים לחנות און-ליין, מתממשקת עם טכנולוגיות סליקה שונות (כולל PayPal), ועוד. לפיכך, בעוד שמדובר בתוכנה יעילה, מתוחכמת ונוחה לעבודה, הקמת אתרי woocommerce דורשת עבודת פיתוח אתרים ברמה גבוהה.
חלק חשוב מהעבודה של פיתוח אתרים נוגע גם בנושא של קידום אורגני לאתרים SEO. קידום אורגני לאתרים הוא התהליך שבזכותו אחרי שסיימנו עם הקמת אתר woocomerece, או כל אתר אחר, הוא יופיע כמה שיותר גבוה בעמוד החיפוש של Google ושאר מנועי החיפוש. ניתן להצביע על שני אלמנטים מרכזיים שמשפיעים על ההשפעה של קידום אורגני לאתרים: תכנון מילות מפתח, והתאמת האתר לקידום אתרים SEO ברמת התשתית. למה הכוונה?
תהליך מוצלח של פיתוח אתרים כולל גם התייחסות לאסטרטגיית תוכן ומילות מפתח שמשפיעות על קידום אורגני SEO. באתר של עורך הדין, למשל, נתכנן לשלב בתוכן העמודים באתר מילות מפתח שקשורות לתחום העיסוק של הלקוח שנבחרו לאחר מחקר מילות מפתח יסודי. נתכנן מראש גם סדרת מאמרים שתתמקד בנושאי העיסוק השונים של הלקוח, כאשר במרכז כל מאמר ימוקמו מספר מילות מפתח שיחזקו את הקידום אורגני SEO של אותו תחום פעילות. פרמטר חשוב נוסף הוא נגישות אתרים אשר משפיע לטובה על הקידום האורגני לאתר
אנו ב- WEB-UP מייחסים חשיבות רבה מאוד לפיתוח אתרים ברמה גבוהה. בין אם מדובר באתרי תדמית לעסקים או הקמת אתרי סליקה וחנויות און ליין, התוצאות של השקעה בתהליך עבודה נכון ניכרות באופן מיידי – בתיאום הציפיות, בתהליך עבודה מהנה, וכמובן גם בתוצר הסופי, שהוא אתר מושך, יעיל שמקודם גבוה מבחינת SEO.
בניית חנות באינטרנט דורשת תשומת לב ייחודית לכל עסק שרוצה למכור מוצרים יש את המאפיינים שלו ואת הדרישות שלו, אנחנו יודעים לעזור לכל עסק ע"י ירידה לפרטים בצורה מדוקדקת להגיע לאתר האינטרנט שהכי נכון והכי טוב עבורו בפלטפורמה המובילה והטובה בעולם לאתרי חנות woocommerce . חשוב לציין שבנוסף להתחשבות בקידום אתרים SEO באתר עצמו יש עוד עבודה אחרי שהאתר הוקם (שבמרכזה הפצת האתר והמשך תחזוקת התוכן). אף על פי כן, קידום אורגני לאתרים מתחיל מתחיל בתכנון ואפיון של מילות המפתח ותשתיות האתר, עבודה שבה אנו ב- Web-Up מתמחים באופן ייחודי