הקמת אתרי סליקה, הינה אחת מהתמחויות של חברת WEB-UP
הקמת אתרי סליקה כבשו את העולם והפכו להיות יותר נפוצות מיום ליום...

פיתוח אתר תדמית לעומת הקמת אתרי סליקה

התהליך של הקמת אתר תדמית לעסק נחשב למאתגר יחסית הדורש הבנה עמוקה ומלאה של העסק. בניית אתר תדמית עם מערכת WordPress מאפשרת יצירה של מבנה חזק לאתר. מבנה כזה מאפשר הצגה של תוכן לגולשים באופן נהיר ושיווקי, שמעודד השארת פרטים. מערכת WordPress גם מאפשרת גם שילוב שלל יישומים ותוכנות שנועדו להדגיש אזורים מסוימים באתר או בתוכן, וכך להגביר את מעורבות הגולשים, למשל: אנימציות, מצגות, חלונות קופצים, ועוד.

הקמת אתרי חנות נחשבת לתהליך טכנולוגי מאתגר יותר. זאת, בין היתר, מאחר שהקמת חנות אינטרנטית און-ליין כרוכה בשילוב תוכנות שמאפשרות את הרכישה והסליקה. התוכנה המומלצת ביותר עבור הקמת אתרי חנות נקראת woocommerce. מדובר בתוכנה שמאפשרת הקמת קטלוג מוצרים לחנות און-ליין, מתממשקת עם טכנולוגיות סליקה שונות (כולל PayPal), ועוד. לפיכך, בעוד שמדובר בתוכנה יעילה, מתוחכמת ונוחה לעבודה, הקמת אתרי woocommerce דורשת עבודת פיתוח אתרים ברמה גבוהה.

קידום אתרים אורגני לאתרים: מתחילים כבר בשלב האפיון והתכנון

חלק חשוב מהעבודה של פיתוח אתרים נוגע גם בנושא של קידום אורגני לאתרים SEO. קידום אורגני לאתרים הוא התהליך שבזכותו אחרי שסיימנו עם הקמת אתר woocomerece, או כל אתר אחר, הוא יופיע כמה שיותר גבוה בעמוד החיפוש של Google ושאר מנועי החיפוש. ניתן להצביע על שני אלמנטים מרכזיים שמשפיעים על ההשפעה של קידום אורגני לאתרים: תכנון מילות מפתח, והתאמת האתר לקידום אתרים SEO ברמת התשתית. למה הכוונה?

תהליך מוצלח של פיתוח אתרים כולל גם התייחסות לאסטרטגיית תוכן ומילות מפתח שמשפיעות על קידום אורגני SEO. באתר של עורך הדין, למשל, נתכנן לשלב בתוכן העמודים באתר מילות מפתח שקשורות לתחום העיסוק של הלקוח שנבחרו לאחר מחקר מילות מפתח יסודי. נתכנן מראש גם סדרת מאמרים שתתמקד בנושאי העיסוק השונים של הלקוח, כאשר במרכז כל מאמר ימוקמו מספר מילות מפתח שיחזקו את הקידום אורגני SEO של אותו תחום פעילות.

הקמת אתר סליקה באינטרנט: פיתוח האתר שלך מתחיל כאן

אנו ב- WEB-UP מייחסים חשיבות רבה מאוד לפיתוח אתרים ברמה גבוהה. בין אם מדובר באתרי תדמית לעסקים או הקמת אתרי סליקה וחנויות און ליין, התוצאות של השקעה בתהליך עבודה נכון ניכרות באופן מיידי – בתיאום הציפיות, בתהליך עבודה מהנה, וכמובן גם בתוצר הסופי, שהוא אתר מושך, יעיל שמקודם גבוה מבחינת SEO.

בניית חנות באינטרנט דורשת תשומת לב ייחודית לכל עסק שרוצה למכור מוצרים יש את המאפיינים שלו ואת הדרישות שלו, אנחנו יודעים לעזור לכל עסק ע"י ירידה לפרטים בצורה מדוקדקת להגיע לאתר האינטרנט שהכי נכון והכי טוב עבורו בפלטפורמה המובילה והטובה בעולם לאתרי חנות woocommerce . חשוב לציין שבנוסף להתחשבות בקידום אתרים SEO באתר עצמו יש עוד עבודה אחרי שהאתר הוקם (שבמרכזה הפצת האתר והמשך תחזוקת התוכן). אף על פי כן, קידום אורגני לאתרים מתחיל מתחיל בתכנון ואפיון של מילות המפתח ותשתיות האתר, עבודה שבה אנו ב- Web-Up מתמחים באופן ייחודי

היתרונות של WEB-UP

אתרי אינטרנט בהתאמה אישית

אנחנו מאמינים שכל פרויקט שונה מהאחר ואצלינו אתרי אינטרנט הם בהתאמה אישית ולא מבוססים שבלונה או תבנית מוכנה

תשתית פתוחה לאתר

תשתית פתוחה לאתר, מערכת קוד פתוח, אתרים רספונסיביים. אתרים מבוססים מערכת WP המובילה והמתקדמת בעולם

תהליך היברדי עיצוב משולב פיתוח

תהליך עבודה ייחודי של עיצוב משולב פיתוח היברידי, תהליך אשר מייעל וחוסך זמן רב בתהליך הקמת האתר

אתרים עם תשתית אורגנית SEO

אתרים עם תשתית טובה לקידום אורגני וטבעי מול מנועי החיפוש של גוגל, אשר יגדילו את חשיפת האתר לקהל היעד שלנו

אתרי אינטרנט מודולרים

אייקון שק דולרים

אתרי אינטרנט מודולרים, אתר תדמית שיכול להפוך לאתר סליקה בתהליך פשוט יעיל ומהיר

ליווי ויחס אישי לאורך כל הדרך

דוגלים ומאמינים ליווי אישי לאורך כל הדרך וכל השירותים תחת קורת גג אחת. ומאוד חשוב לציין שהאתר האינטרנט שייך ללקוח